Marea Club Polska
www.mareaclubpolska.pl

Inne - Virtual Tuning

michael - 2012-10-09, 15:22
Temat postu: Virtual Tuning
Obowiązkowy temat na każdym forum a że nie dopatrzyłem się go u nas to zakładam :-D
Piszemy prośby o Virtual Tuning oraz wstawiamy realizacje bez zbędnego komentowania




To ja pierwszy: Proszę o żółte przeciwmgłowe (Coś takiego ) a na innym zdjeciu cały gril na czarno. Fotka

marccos - 2012-10-09, 18:13
Temat postu: Re: Virtual Tuning

Przyba22 - 2012-10-09, 20:44

O własnie fajne a nie mam zdjęcia swojego tak troszkę z góry by zobaczyć jak by lewa strona (od kierowcy) po masce aż dachem szla taka mała flaga Włoch jak w bodajże Fiacie 500
Przemek - 2012-10-10, 14:02

michael, żółte halogeny 8) co powiesz na nieśmiertelne pasy? np w kolorze grafitowym? 8)
michael - 2012-10-10, 16:22

Wielkie dzięki Marccos ;)

pasy niee, będą zdradzać potęgę mojego silniczka :701:

Dałby ktoś radę zrobić czarne lusterka? z góry DZI?KI !

Gresko - 2012-10-10, 20:28

michael napisał/a:
Dałby ktoś radę zrobić czarne lusterka? z góry DZI?KI !



michael - 2013-01-07, 15:00

Dzięki ;)

Dziabnie mi ktoś VT? :-)



http://moto.allegro.pl/al...2923102893.html

http://moto.allegro.pl/bo...2908402736.html

mukowiscydoza - 2013-01-07, 21:03

troche nad tym pracowałem mam nadzieje ze to docenisz ;D sorry za niedopracowanie ale dopiero co poznaje zaawansowane opcje Painta :D

daniel66 - 2013-01-07, 21:09

mukowiscydoza, profka ! :D
Czarek - 2013-01-07, 21:17

mukowiscydoza napisał/a:
dopiero co poznaje zaawansowane opcje Painta

Jeżeli robileś to faktycznie samym Paintem, to faktycznie respect :)

mukowiscydoza - 2013-01-07, 21:59

Panowie moge zrobic też całą mase innych rzeczy tylko czas oczekiwania sie wydłuża wiadomo zeby swtorzyc prawdziwe dzieło trzeba troche czasu ;)
Czarek - 2013-01-07, 22:15

Dlatego to taka fajna zabawa :) możliwości ogranicza tylko wyobraźnia.
mukowiscydoza - 2013-01-07, 22:33

myśle ze paint ma naprawde nie ograniczone możliwosci ktorych czlowiek jest w stanie wykorzystac moze ok 1% :-D
Czarek - 2013-01-07, 22:51

To kończąc OT, filmik z możliwościami M$ paint ;)
http://www.youtube.com/watch?v=uk2sPl_Z7ZU

Damian50 - 2013-01-12, 11:35

michael, nie za szybko ale coś dzisiaj zrobiłem, szału nie ma ale zawsze coś ;)


michael - 2013-04-11, 16:08

Prosiłbym (tylko bardziej ogarniętych :P ) o Czarne lusterka, czarne obudowy, czarny gril oprócz znaczka i halogeny żółtą folią

karwoj25 - 2013-04-11, 16:32

michael, podrzuć kolegom foto w wyższej rozdzielczości, bo na tym małym wiele sie nie podziała ;)
Czarek - 2013-04-11, 17:03

Coś takiego??


BTW żółte halogeny kojarzą mi się z golfem II :)

karwoj25 - 2013-04-11, 20:49

Czarek napisał/a:
żółte halogeny kojarzą mi się z golfem II
A mi kojarzą się z brakiem DR :D
Waciak - 2013-04-11, 20:51

Jeśli chcesz poprawić halajsy to kup sobie zółte żarówki ;)
Czarek - 2013-04-11, 21:25

Cytat:
A mi kojarzą się z brakiem DR

Dobre :D
Waciak napisał/a:
Jeśli chcesz poprawić halajsy to kup sobie zółte żarówki

Lepsze :D ale wtedy nie widać że są żółte, a o to przecież chodzi :P

Waciak - 2013-04-11, 21:27

Nie dość że stary samochód to jeszcze go chcesz postarzać żółtym halogenem :/
Czarek - 2013-04-11, 21:40

A najgorsze, że michael ma naprawdę ładny okaz i aż żal go szpecić :(

Swoją drogą, ciekawe jak by wyglądała marea w rat style xD

Waciak - 2013-04-11, 21:43

Czarek, to czekamy ;)
Czarek - 2013-04-11, 21:58

Waciak napisał/a:
Czarek, to czekamy

Na co?? Rat Style w PS?? ciężko będzie uzyskać efekt koloru rdzy xD

Waciak - 2013-04-11, 22:35

Czarek, RS bez PS ;) Na Twojej MW ;)
Czarek - 2013-04-11, 23:13

Waciak, MW ma to do siebie że jak nie zadbasz to sama osiągnie RS xD Nie jestem zwolenikiem RS, ale zaciekawiło mnie czy ktoś próbował :P

Tak na szybko xD

karwoj25 - 2013-04-11, 23:18

Ja widziałem Bravo w tym stylu robione, żal patrzeć :|
Czarek - 2013-04-11, 23:20

Zgadzam się :) widziałem Vento w takim stanie :) Nawet szrot by go nie przyjął :P
Marcel - 2013-04-11, 23:22

No nie nie, z rat style'm nie szalejcie panowie, kiedyś widziałem Omegę tak zrobioną i wyglądała fatalnie ;)
rrr - 2013-04-11, 23:28

Ja mam u siebie halogeny oklejone żółta folią oraz 3500K żarówki jezdze z nimi juz od grudnia i kilka razy zatrzymali mnie do kontroli ;) i bez żadnych problemów :P jeden nawet się wypytywał jak się je okleja itp. ;) .


Kolego Michael jesli chcesz lusterka czarne itp. to kup Plastidip Folie w sprayu i sprawdz , jesli ci się nie spodoba to zrywasz i po problemie ;)

adrian85 - 2013-04-12, 11:49

rrr, mam nadzieje ze na tych ksenkach jeździsz tylko w ostrej mgle... :P
Bo nie ukrywam, że mam "uczulenie" na pseudo driverów co jeżdzą tak wieczorami, ba nawet w deszczua.

rrr - 2013-04-12, 12:36

adrian85 napisał/a:
rrr, mam nadzieje ze na tych ksenkach jeździsz tylko w ostrej mgle... :P
Bo nie ukrywam, że mam "uczulenie" na pseudo driverów co jeżdzą tak wieczorami, ba nawet w deszczua.


Spokojnie to nie są Hidy czy inne Chińskie gówna to zwykła zarówka która ma zółte szkiełka :D

adrian85 - 2013-04-12, 12:46

rrr, no to masz szczęście - bo ja w ciężarówce woże taką metrową rurę - do odkręcania śrub w kołach - ale jeszcze ani razu jej nie użyłem, a miałem parę razy ochotę, tylko skubańcy zawsze uciekają :P :P
A, że tak zapytam - nie ma czasami w przepisach coś o zakazie używania żółtych świateł w pojeżdzie samochodowym?? jak to się ma do przejscia badań - nie tych co kolega kolegi podbija.

michael - 2013-04-12, 15:51

1) Moje auto i moja sprawa czy będę biegał po dowód czy nie :P
2) Zawsze mi się to podobało i będę to miał nie zważając na wasze komentarze :-D
3) Czarek Dzięki i jaki on ładny? :P
4) Przeczytajcie 1 post w tym temacie. Prosiłbym moda o posprzątanie łącznie z tym postem :-)

Adaś - 2013-04-14, 12:54

Cytat:
A, że tak zapytam - nie ma czasami w przepisach coś o zakazie używania żółtych świateł w pojeżdzie samochodowym?? jak to się ma do przejscia badań - nie tych co kolega kolegi podbija.

Halogeny mogą mieć żółtą barwę, zakaz dotyczy świateł postojowych, mijania i drogowych.

skomandos - 2013-04-14, 17:11

rrr, daj zdjęcie ;)
rrr - 2013-04-14, 18:26


skomandos - 2013-04-14, 18:32

rrr, kozak ;)
Marcel - 2013-04-14, 19:15

Fajnie!
lukasz18047 - 2013-05-20, 23:04

Czy ktoś z uzdolnionych informatycznie klubowiczów mógłby mi zarobić wizualizację lekko przyciemnionych wszystkich szyb i czerwonych alu ??? z góry dziekuję


marccos - 2013-05-21, 16:09


Przyba22 - 2013-05-21, 17:09

szybki gyt ale fele "Brzydal"
lukasz18047 - 2013-05-21, 18:55

faktycznie brzydal, ale dzięki za chęci i pomoc
bartek6622 - 2013-05-22, 18:43

Mógłby ktoś zrobić VT?


http://allegro.pl/orygina...3262733257.html
http://allegro.pl/alufelg...3252885687.html

lukasz18047 - 2013-05-22, 19:53

czy mógłby mi ktoś zrobić taki sam projekt na tym aucie ??? czyli czerwone alu i lekko przyciemnione szyby ????


marccos - 2013-05-22, 20:29


Czarek - 2013-05-22, 21:25




IMHO pierwsze lepiej pasują :)

bartek6622 - 2013-05-22, 22:01

Dzięki Czarek, faktycznie te pierwsze ładniejsze, ale te drugie troszkę za duże zrobiłeś.
Czarek - 2013-05-22, 22:42

bartek6622, przyznaję, że sam zauważyłem jak już upa zrobiłem na forum, wyszły 19" zamiast 18 :D generalnie wzór do budy przyrównać się da, a że nie zapisałem PSD, to nie starczyło mi mocy, żeby to robić jeszcze raz :)
lukasz18047 - 2013-05-23, 08:45

dzięki marccos po raz drugi za pomoc
michael - 2013-05-24, 11:19

mógłby ktoś pobawić się?


http://allegro.pl/alfa-ro...3200454553.html
http://allegro.pl/felgi-a...3241949829.html

Zbyszko - 2013-05-24, 12:09


Przyba22 - 2013-05-24, 12:16

lukasz18047, a moze bys nie az tak czerwone dal tylko bordo jak auto kolegi michael
limen77 - 2013-05-24, 15:52


Mógłby ktoś przyciemnić lekko szyby ? Oczywiscie po całości :)

treborRB - 2013-05-24, 16:37

limen77, gdyby nie oznaczenia na błotniku i spryski reflektorów to mógłbym rzec, że kropka w kropkę jak moja :D
Zbyszko - 2013-05-25, 09:13

limen77 napisał/a:

Mógłby ktoś przyciemnić lekko szyby ? Oczywiscie po całości :)


Po całości? Przecież to niezgodne z przepisami. ;)


limen77 - 2013-05-25, 11:09

Zbyszko napisał/a:
limen77 napisał/a:

Mógłby ktoś przyciemnić lekko szyby ? Oczywiscie po całości :)


Po całości? Przecież to niezgodne z przepisami. ;)

Obrazek

dziękuje bardzo, a co do przyciemnienia po całości to zdaje sobie sprawe,że jest to niezgodne z przepisami aczkolwiek uważam, że jak przyciemniać to po całości albo w ogóle, bo przyciemnienie połowy wygląda jak pół tyłka zza krzaka ;)

Czarek - 2013-05-25, 11:28

limen77 napisał/a:
jak przyciemniać to po całości albo w ogóle, bo przyciemnienie połowy wygląda jak pół tyłka zza krzaka

Przeprasza za OT, ale pokwitowanie za dowód, czy darcie przy policji wygląda lepiej?? Miśki są na tym punkcie przewrażliwione i dużo znajomych już drapało swoje szyby, dlatego lepiej mieć pół i jeździć spokojnie, niż przy każdej okazji spotkania radiowozu, opuszczać obie szyby i liczyć że się nie domyślą po co

bartek6622 - 2013-05-26, 13:12

A do Cromki tamtej mógł by ktoś jeszcze podkleić to ?

http://allegro.pl/17-fiat...3252861880.html

Czarek - 2013-05-26, 16:35

bartek6622 napisał/a:
A do Cromki tamtej mógł by ktoś jeszcze podkleić to ?

http://allegro.pl/17-fiat...3252861880.html

Coś takiego :)

Oryginalne mają to do siebie, że zdjęcia na aucie, są w internecie :P

soltyseQ - 2013-05-26, 19:14

Ja pie***le... czym się różni czarna croma od innej czarnej cromy na zdjęciu??
soltyseQ - 2013-05-26, 20:14

:573:
Marcel - 2013-05-27, 10:50

Co nie zmienia faktu, że piszesz nie na temat :!:
Od chwalenia się co zrobiłeś w aucie jest inne miejsce (w Twoim przypadku chyba co kupił tata).

IGI - 2013-05-28, 18:50

a propos
czy istnieje gdzieś najlepiej darmowy program do Virtual tuningu ??
jakoś szukałem i nie moge trafić

karwoj25 - 2013-05-28, 18:54

GIMP
soltyseQ - 2013-05-28, 20:14

PAINT :)
Zbyszko - 2013-05-28, 21:17

Dowolny program do grafiki rastrowej umożliwiający pracę na warstwach.
marcin93 - 2014-04-13, 18:24

Siemanko... Potrzebuje aby ktoś zrobił mi VT

Uploaded with fotem.pl

czarne i czerwone środki felg..będę wdzięczny :-)

bartek6622 - 2015-10-14, 00:15

Nie podjął by się ktoś felunku na czarno?




tomski - 2015-10-14, 00:38

Odpuść sobie czarny, zepsuje efekt. Zostaw jak jest ;) swoją drogą, czemu ludzie zapomnieli o pięknym graficie? Jeśli dobrze zrobiony, to świetnie wygląda ;)
marcin93 - 2015-10-14, 08:00

Ja właśnie na przyszły sezon myślę pomalować swoje na grafitowy ;)
Czarek - 2015-10-14, 19:42

bartek6622, wedłe życzenia :)


pomyśl też nad wariantem:


:D

bartek6622 - 2015-10-14, 22:16

Właśnie przyszły sezon będzie albo czerń albo grafit. Niestety nie mogę się zdecydować jaki wybrać. Lub coś z plaety brązowego metaliku.
tomski - 2015-10-14, 22:39

Czarek, a mógłbyś zrobić te fele w graficie? Sam ciekaw jestem, jakby to wyglądało ;)
Czarek - 2015-10-14, 22:51

tomski, jasne tylko wiesz, ja jestem tylko facetem :P ciemny szary tak? :D ale to jutro bo komputer juz zdownowalem :)
tomski - 2015-10-15, 07:16

Czarek, spoko ja też jestem tylko facetem :D ciemny szary :)
Czarek - 2015-10-15, 07:24

Wiedząc że apetyt rośnie w miarę jedzenia, nie usuwam od razu pliku photoshopa co zdecydowanie ułatwia kolejne kolory :)


tomski - 2015-10-15, 10:01

Wygląda ładnie :) ale te różowe lepiej pasują do srebrnego :D
Czarek - 2015-10-15, 17:07

Tez tak sadze :)
kalumet - 2015-10-15, 17:08

można na żywo nawet tanio sprawdzić jaki kolor spasuje
kupując folię w sprayu
tylko ciekawe jak z trwałością tej folii na felgach

Yankees - 2015-10-17, 13:33

Widziałem efekt na żywo parę miesięcy temu w Norauto powiem że wyglądało to dosyć ładnie (na nowych felgach) jak z trwałością to nie wiem ale pewnie szału nie ma, z racji tego że podobno łatwo to ściągnąć. Jednak to tylko folia w sprayu.
bartek6622 - 2015-10-17, 15:11

Jest może Czarku opcja na pomarańczowy jaskrawy taki?
karwoj25 - 2015-10-17, 15:19

bartek6622, lepiej od razu poszukaj na necie przykładu, jaki to ma byc dokładnie kolor, bo się nigdy nie dogadacie :D
bartek6622 - 2015-10-17, 15:49

O takie takie :D



Czarek - 2015-10-17, 21:26

Z oczojeb**** jest trochę trudniej :) mniej więcej tak :)


Swoją drogą, jak trafię w dobrej cenie koniczynki do bravo, to polecą właśnie w taki kolor

bartek6622 - 2015-10-18, 11:27

No i jest bajka :3

Chyba nie będziesz sam z takim kolorkiem felg :lol:

Czarek - 2015-10-18, 13:03

Tylko u mnie do czarnego beda jeszcze lepiej pasowaly :) i jeszcze lusterka w ten sam kolor
Hostage - 2015-10-18, 13:10

Czarek, pomyśl jeszcze nad żółtym (limetka lub taki jak kamizelki odblaskowe) ;-)
bartek6622 - 2015-10-18, 13:11

To prawda, z ciemnym kolorem nieco lepiej się zgrają ale na moje i tak jest kosa ;)

Lusterka u siebie też do malowania mam więc kto wie, kto wie :D

Czarek - 2015-10-18, 17:46

Hostage, przymierzalem, ale pomarancz najlepiej robi robote ;) jak sie trafi okazja to bedziemy dzialac :)
sony - 2015-10-18, 21:55

moje alu tez bede malowal jak tylko wpadna 15 ori z zimowkami. jaki kolorek pasi do mojego skromnego autka ??
marcin93 - 2015-10-18, 22:06

Moim zdaniem pasi taki jak jest ;) :P
malec_17 - 2015-10-18, 22:46

Ale zdziwiacie z tymi kolorami. Normalnie jak baba w markecie na stoisku z farbami
Czarek - 2015-10-18, 23:16

sony, na przyszłość po proszę o zdjęcie w jakiejś sensownej rozdzielczości :)

Sam sobie wybierz :

marcin93 - 2015-10-19, 07:52

Uploaded with fotem.pl

to i ja poprosze w różnych wariantach :D

Czarek - 2015-10-19, 14:24

marcin93, a te progi też Ci podszpachlować w PS ? :P jak będę w chacie i nie zapomnę to zrobię :) najgorsze że mi nikt pomógł nie da ;( :P
marcin93 - 2015-10-19, 14:27

Czarek, zdjęcie jest stare ;) progi dawno ogarnięte :) i jak zrobisz to dostaniesz pomógł :D
Czarek - 2015-10-19, 15:46

marcin93, imho żaden nie pasuje fajnie :( jeżeli masz jakiś pomysł na kolor którego nie użyłem to wal, ale moim zdaniem grafit albo biały


P.S.
Zmień kalkulator, bo te przebarwienia na rantach felg, zmusiły mnie do ręcznej ingerencji w obszar roboczy :P

sony - 2015-10-19, 15:52

Czarek, dzieki batdzo. Zloty mi sie bardzo podoba. I ciemny szary. ;)
marcin93 - 2015-10-19, 18:01

Dzięki wielkie :) jeśli będę przemalowywał to tylko na biały :)
Czarek - 2015-10-19, 18:13

sony, złoty u Ciebie to takie z leksza nawiązanie do subaru impreza :)
marcin93, a pomógł nie dostałem bo to nie Twój temat :P

Podkopnik - 2015-10-19, 20:31

Ja też jestem zdania że złoty siedzi tam ładnie. w tych 17-tkach :)
marcin93 - 2015-11-14, 23:14

Gdyby ktoś miał chwilę to proszę o wstawienie felg ,,koniczynek,, zamiast moich
Uploaded with fotem.pl

Czarek - 2015-11-15, 09:31


marcin93 - 2015-11-15, 11:38

Czarek, dzięki wielkie :564:
marcin93 - 2016-02-23, 10:18

Witam. Mam prośbę. Proszę o zrobienie mi VT z ciemnymi szybami w trzech zestawieniach:
Przód lekko ciemny, tył średnio ciemny
Przód lekko ciemny, tył ciemny
Przód lekko ciemny i tył smoła.

Uploaded with fotem.pl

Oczywiście jeśli da sie to zrobić. Pozdrawiam

Czarek - 2016-02-23, 22:00

marcin93, zdjęcie jak zwykle to samo :P high resolution zrobione mydelniczką:)

60%

70%

80%

50% i trochę jaśniejszy przód

95%

sony - 2016-02-23, 22:28

60 dobrze wyglada ale do srebrnego auta dobrze pasune folia lustrzana.
marcin93 - 2016-02-23, 22:58

Czarek, wielkie dzięki :))
sony, lustrzanej folii nie założę. Jak już to ciemna na cały tył 60 % i 25 % przód

karwoj25 - 2016-02-23, 23:31

marcin93 napisał/a:
25 % przód

stracisz dowód przy pierwszej kontroli :) ale co kto lubi :)

marcin93 - 2016-02-23, 23:37

karwoj25, ori szyby mają 85 % przepuszczalności, 60 % jest dopuszczalne na przodzie z tego co się dowiadywałem, więc jakbym dał 25 % bedzie ok :) kumpel miał w lagunie 50 % z przodu i dostał tylko upomnienie ale zdarliśmy dla świętego spokoju ;) a ja narazie chciałem pi razy oko zobaczyć jak to by wyglądało ;)
karwoj25 - 2016-02-23, 23:42

marcin93 napisał/a:
60 % jest dopuszczalne na przodzie z tego co się dowiadywałem

to dowiedz się jeszcze raz :)

soltyseQ - 2016-02-24, 09:28

marcin93, "Przednia szyba (tzw. czołowa) powinna przepuszczać minimum 75% światła. Przednie dwie boczne minimum 70%."
marcin93 - 2016-02-24, 09:37

soltyseQ, karwoj25, widocznie ktoś mnie źle poinformował. dzięki
Czarek - 2016-02-24, 10:16

marcin93, warto by sprawdzić ile masz rzeczywiście fabryczne :) żeby się potem nie okazało że masz za mało
marcin93 - 2016-02-24, 11:30

Czarek, wiem wiem... jak będę się zabierał na poważnie za przyciemnianie to napewno to zrobie
Kazekk - 2016-02-24, 12:40

Żadna folia nie spełnia standardów ta 50% przepuszczalności, ma tak naprawdę 29% :) Mamy na stacji takie urządzenie do sprawdzania i żadna folia jeszcze nie spełniła standardów.
Hostage - 2016-02-24, 22:23

co do przepuszczalności światła to trzeba pamiętać, że fabrycznie już są w niewielkim stopniu przyciemnione (nawet 18-20%) + dochodzi jeszcze naturalne przyciemnienie - brud :-P
marcin93 - 2016-02-24, 22:44

Wiem właśnie dlatego rozważam caly czas czy robic te szyby czy nie
Czarek - 2016-02-25, 08:25

marcin93, ja mam plan zrobić tylko tył na 75% :)
marcin93 - 2016-02-25, 09:35

Czarek, ja zobacze albo się zdecyduje na 70% tył i na ryzyko 20 % przód albo nie robie w ogóle ;)
marcin93 - 2016-05-04, 11:54

Proszę o wstawienie 17" Speedline ze Stilo
Uploaded with fotem.pl
PS. Czarku nie zabij za to samo zdjęcie ;)

Czarek - 2016-05-04, 20:25

marcin93, uwielbiam te Twoje lekko skręcone koła z przodu :P


marcin93 - 2016-05-05, 09:20

Czarek, następnym razem postaram się zrobić zdjęcie lepszym sprzętem i na wyprostowanych kołach :) dzięki
Czarek - 2016-05-05, 16:33

Juz kiedys mi pisales ze zrobisz lepsze zdjecie :P nawet pliku psd nie usuwam z Twoim autem :P
Krawiec - 2017-10-05, 16:54

przemaluje mi ktoś środki na czarno a ramiona i obręcz na biało?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group