Strona Główna

 Home    FAQ    Mapa Google    Szukaj    Użytkownicy    Grupy
 Rejestracja    Zaloguj    Album    Chat    Download  

Poprzedni temat «» Następny temat
podgrzewacz płynu
Autor Wiadomość
karwoj25
Administrator
4321 litrów ON :)


Pomógł: 201 razy
Wiek: 19
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 8723
Skąd: Dltw
Wysłany: 2018-12-01, 11:17   

Właśnie sterowanie jest tutaj problemem. Musisz podłaczyć się w fabryczne gniazdo tego podgrzewacza (nie wiem gdzie się znajduje). Sterowanie tym podgrzewaczem jest robione w funkcji temperatury płynu, powietrza oraz obciążenia alternatora. No chyba, że zrobisz sobie ręczny włącznik, koniecznie z czasówką i termostatem albo wyłacznikiem bimetalicznym.
 
 
Reklama  

Model: Weekend
Silnik: Diesel
Pojemność: 1910
Rok produkcji: 1999
Wysłany: Dzisiaj 16:16   Warto się zalogować!


_________________
Użytkownicy forum nie widzą reklam - zarejestruj się.
  
 
 
iron64  

Model: Weekend
Silnik: Diesel
Pojemność: 1.9 jtd
Rok produkcji: 1999
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 139
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-12-01, 12:39   

No właśnie, więc może jednak gotowca kupić uniwersalnego?
Możesz coś podpowiedzieć?
_________________
 
 
Czarek  
Fix It Again Tomorrow


Model: Inny
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1600 cm3
Rok produkcji: 2001
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 05 Paź 2012
Posty: 4914
Skąd: Legnica
Wysłany: 2018-12-01, 15:47   

Na pewno łatwiej będzie wmontować jakiś uniwersalny gotowiec z osobnym sterowaniem.
Ten co ja miałem, posiadał 3 grzałki po 200W (tak było w instrukcji), załączał się przy niskiej temp płynu, wyłaczał przy chyba 60 stopniach, a całość zależała od napięcia w instalacji po odpaleniu. Jeżeli było mniej niż 13,6V (chyba) to nie włączał się. Jeżeli nie ma fabrycznej możliwości podłączenia tego pod komputer, który już wie co, jak, kiedy, itd., to dorzeźbienie wydaje się być skomplikowane (delikatnie pisząc).

Generalnie aku przy jeżdżeniu tylko po mieście strasznie dostawał, skutkiem czego, było wyjęcie bezpiecznika (skromne 60A :D ).

Tu masz coś takiego bardzo uniwersalnego, ze sterownikiem, itp.:
https://allegro.pl/dogrzewacz-plynu-chlodniczego-ze-sterownikiem-12v-i7577509984.html


Zawsze zastanawiało mnie jedno. Alternator na wolnych obrotach ma dość słabą sprawność, a tu jednak prawie 40A poboru :)
_________________

  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Programy

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 12