Strona Główna

 Home    FAQ    Mapa Google    Szukaj    Użytkownicy    Grupy
 Rejestracja    Zaloguj    Album    Chat    Download  

Poprzedni temat «» Następny temat
Trzesie na zimnym.
Autor Wiadomość
n3cRo


Wiek: 34
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 178
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-06-18, 09:26   Trzesie na zimnym.

Problem nastepujący szukałem wszędzie ale widze że raczej nikt niemiał podobnego problemu. Być może ktoś pomoże, mianowicie gdy wchodze do autka rano odpalam silnik i kiedy obroty wejdą na 700 (tak pokazuje obrotomież) wtedy trzepie silnikiem gorzej niż dieslem :cry: dopiero po 2 km wszystko ustaje i wraca do normy tzn silnik też wibruje ale już raczej w normalnych wartościach. Czy ktoś wie o co tu może chodzić. Komp nic niepokazuje, serwis raczej też niewie o co chodzi ? Dodam iż miałem robioną głowice tzn zawory itp ponieważ zerwał się pasek. Czy jest możliwe że silnik na zimnym niema kompresji ? Wymieniłem swiece i tak jakby lekko sie poprawiło ale możliwe że to placebo. Już mi ręce opadają :/
 
 
Reklama  

Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1.6 16v
Rok produkcji: 2001
Wysłany: Dzisiaj 7:46   Warto się zalogować!


 
 
 
eu4ya  
Stilo 3d



Model: Inny
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1.6 16V
Rok produkcji: 2003
Wiek: 25
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 686
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-06-18, 09:32   

Problem sie pojawil po wymianie tego wszystkiego od razu? Czy niedawno? Opisz dokladniej kiedy to zauwazyles ;)
_________________


mareaclubpolska.pl
 
 
n3cRo  


Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1.6 16v
Rok produkcji: 2001
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 178
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-06-18, 09:50   

zaraz po tym jak to poskładali to się tak działo przedtem niebyło takiego problemu. Oni zwalaja na cewke albo czujnik temp. że niby za wczas ssanie wyłącza.
 
 
 
n3cRo  


Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1.6 16v
Rok produkcji: 2001
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 178
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-06-20, 20:15   

moimi domowymi sposobami dochodze do wniosku że na 2 garku niema kompresji jesli silnik jest zimny jak sie rozgrzeje to przechodzi. Tylko dziwi mnie fakt iż swieca na tym garku jest osmolona. Czy jakby niebyło kompresji to czy swieca by sie osmolila? I czy jest taka możliwość że silnik na zimnym niema kompresji a na ciepłym jest ?
 
 
 
karwoj25  
Administrator
4321 litrów ON :)


Model: Weekend
Silnik: Diesel
Pojemność: 1910
Rok produkcji: 1999
Pomógł: 201 razy
Wiek: 19
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 8716
Skąd: Dltw
Wysłany: 2011-06-20, 20:31   

n3cRo, a może pierścionki się kończą? Ruszali tłoki przy wymianie głowicy?
_________________
 
 
n3cRo  


Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1.6 16v
Rok produkcji: 2001
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 178
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-06-20, 20:40   

Własnie nie tylko głowica była robiona tzn wymiana zaworów, popychaczy, uszczelniaczy, no i oczywiscie planowana głowica nowa uszczelka, Poskładali go i dodam że moc jest jak była. Po podpięciu do kompa nic sie niepokazuje, będe musiał zmierzyć kompresje bo coś mi sie wydaje że coś spieprzyli. Tylko powiedzcie jaka powinna być kompresja w 1.6 16v ?
 
 
 
tomasz_  
AR 156 SW GQ


Model: Inny
Silnik: Diesel
Pojemność: 1.9 JTD ,150
Rok produkcji: 2005
Pomógł: 23 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 2376
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-07-02, 13:57   

powiedziales ze na 2 cylindrze nie ma kompresji. To odniesienie masz do pozostałych 3:) a oryginalne wartosci powinny byc w sam naprawiam ziembowicza czy jak on tam mial;)

http://hostuje.net/file.p...af4c9fab333fb3e

sprawdź kolego tu, to czesc sam naprawiam.
 
 
 
n3cRo  


Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1.6 16v
Rok produkcji: 2001
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 178
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-07-02, 19:07   

Dzis byłem w ASO i zmierzyli mi kompreche i było odpowiednio 1- 13, 2 - 13, 3 - 13, 4 - 14. Więc kompresja okej zmienili kable i zaobserwowałem iż dragania zmalały, swieca w 3 cylindrze lekko osmolona pozostałe ceglan, jaka może być przyczyna osmolonej swiecy ? Podczas pracy zimnego silnika, po wyjeciu fajki z 3 cylindra nic sie niezmienia silnik pracuje i dalej wibruje tak samo jak z wlozoną fajka do 3 cylindra. Jutro rano sprawdze na nowych kablach.

Edit.


Po całej nocy odpaliłem silnik i dalej trzęsie samochodem gdy zimny z tą róznicą, że na nowych kablach już ktrócej to trwa przechodzi mu gdy jest jeszcze zimny. I nikt niewie o co mu chodzi
Ostatnio zmieniony przez Toma$z 2011-07-03, 18:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
xandercage  
Dżeneral Dajrektor



Model: Weekend
Silnik: Benzyna+Gaz
Pojemność: 1581
Rok produkcji: 1997
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 418
Skąd: Luboń / Pogorzela
Wysłany: 2011-07-03, 12:25   

n3cRo, Może to padająca cewka? Miałem takie objawy kiedy zaczynała świrować, z tym że u mnie od czasu do czasu nawet na ciepłym nie chodził jak należy, w końcu cewka padła i ją szybko wymieniałem.
_________________
www.sklep-instalacyjny.pl
 
 
 
n3cRo  


Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1.6 16v
Rok produkcji: 2001
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 178
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-07-03, 13:25   

No chyba jest to jedyna ostatnia rzecz jaka moge jeszcze wymienic :D . Wymienie przy okazji nastepnej wypłaty :] i dam znac co i jak
 
 
 
xandercage  
Dżeneral Dajrektor



Model: Weekend
Silnik: Benzyna+Gaz
Pojemność: 1581
Rok produkcji: 1997
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 418
Skąd: Luboń / Pogorzela
Wysłany: 2011-07-03, 14:35   

n3cRo, nie rób tego zbyt pochopnie, bo to prawie 500 zł :)

Mechanicy co mówią?
_________________
www.sklep-instalacyjny.pl
 
 
 
n3cRo  


Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1.6 16v
Rok produkcji: 2001
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 178
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-07-03, 15:58   

no własnie mowią albo cewka albo albo sterownik, coś im zabardzo niewierze, po podłączeniu kompa wszystko jest niby ok. Dodam jeszcze że gdy podpiąłem kompa na zimnym silniku sprawdzałem cewki tzn załączałem 1 potem 2 i tak na zmiane przez jakies 3 min po odpaleniu silnika zimny chodził jak marzenie. Może kupie gdzies uzywaną za pare zl i podmienie zobaczę czy będzie taki sam efekt.
 
 
 
xandercage  
Dżeneral Dajrektor



Model: Weekend
Silnik: Benzyna+Gaz
Pojemność: 1581
Rok produkcji: 1997
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 418
Skąd: Luboń / Pogorzela
Wysłany: 2011-07-03, 17:16   

n3cRo, zwróć uwagę na jeszcze jedno: ja w ciągu 3 miesięcy wymieniałem dwukrotnie cewkę. Przy 2 razie okazało się (robił inny mechanik) że w kablu prowadzącym do cewki było zwarcie i on uszkadzał cewkę lub cewka chodziła przez niego źle.
_________________
www.sklep-instalacyjny.pl
 
 
 
n3cRo  


Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1.6 16v
Rok produkcji: 2001
Wiek: 34
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 178
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-07-03, 17:34   

Sprawdze jak tylko pogoda będzie dopisywać :]
 
 
 
Tomek  
Passat Variant B6 DSG



Model: Inny
Silnik: Diesel
Pojemność: 2.0
Rok produkcji: 2008
Pomógł: 38 razy
Wiek: 32
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 3061
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-06, 16:31   

n3cRo, ale jak odpalasz na zimno i od razu wchodzi na 850 obr, to coś jest powalone, bo powinien mieć podniesione obroty do czasu osiągnięcia temperatury ok. 30 stopni.
_________________
Hyundai:
Passat:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Programy

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 12