Strona Główna

 Home    FAQ    Mapa Google    Szukaj    Użytkownicy    Grupy
 Rejestracja    Zaloguj    Album    Chat    Download  

Poprzedni temat «» Następny temat
Clean Look, Wire Tuck w Marea
Autor Wiadomość
Kazekk



Pomógł: 10 razy
Wiek: 20
Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 383
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-12-27, 18:05   Clean Look, Wire Tuck w Marea

Witam jako, że moje autko przechodzi reanimację serca postanowiłem coś zrobić z tym całym bajzlem w komorze.Chciałbym schować gdzieś prawie całą elektrykę z komory tylko nie mam pomysłu gdzie... Myślałem nad włożeniem ich w podłużnice tylko jak później wyciągnąć je by mieć kostki na wierzchu ? Wiem, że wiążę się to z cięciem, lutowaniem, przedłużaniem, skracaniem itp. przewodów.

Proszę od razu darować sobie komentarze typu " po co, do czego ci to potrzebne itp."

Pozdrawiam





Chciałbym, żeby to wyglądało jak najbliżej tego

 
 
Reklama  

Model: Inny
Silnik: Benzyna+Gaz
Pojemność: 1745
Rok produkcji: 1999
Wysłany: Dzisiaj 3:30   Warto się zalogować!


 
 
arturw  
Artur


Model: Weekend
Silnik: Diesel
Pojemność: 1910
Rok produkcji: 1999.06
Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 537
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-12-27, 23:21   

A kable w oplocie?? Myślałeś coś o tym.
_________________
Biała Maryśka Weekend 1,9 TD 75KM 99r.
Ulotki, KOSZULKI od 25 zł, polary, banery, wizytówki -> Zapraszam :) www.maginatart.com.pl
 
 
 
Kazekk  



Model: Inny
Silnik: Benzyna+Gaz
Pojemność: 1745
Rok produkcji: 1999
Pomógł: 10 razy
Wiek: 20
Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 383
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-12-27, 23:35   

Myślałem nad taką ładną plecionką http://allegro.pl/peszel-...5818598550.html

I tak się zastanawiam czy nie upchać tego w tą plecionkę i do tego puścić przewody ładnie w podłużnice, a wszystkie wolne otwory zaspawać.
_________________
Było :
-Punto 1 1.1 55KM
-Marea Sedan 1.6 16v 103KM
-VW Polo 6N1 1.4 60KM
-PUNTO HGT 1.8 HGT 130KM

Co teraz???
 
 
karwoj25  
Administrator
4321 litrów ON :)


Model: Weekend
Silnik: Diesel
Pojemność: 1910
Rok produkcji: 1999
Pomógł: 200 razy
Wiek: 18
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 8680
Skąd: Dltw
Wysłany: 2015-12-28, 07:47   

Kazekk, pchasz nogę w gips :P po co Ci te przewody w podłużnicach? Jeszcze jak będziesz bawił się w przedłużanie to aż prosi się a jakieś zwarcie - reszty nie trzeba tłumaczyć :)
_________________
 
 
kalumet  


Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1.2
Rok produkcji: 1999
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 167
Skąd: PL
Wysłany: 2015-12-28, 13:56   

Kazekk, w starszych autach było to łatwe do ogarnięcia, im mniej czujników itp tym mnie kabli
pomysł fajny, ale dokładnie sprawdź ile Ci się uda schować tej wiązki
żeby się nie okazało, że się narobiłeś a z efektu nie będziesz zadowolony
idąc dalej pomyśl nad przeniesieniem aku, zb płynu spryskiwaczy i wyrównawczy do bagażnika
wtedy komora wygląda naprawdę nieźle
_________________
niby 1.2 a nawet to jedzie
 
 
malec_17  
Wojtek


Model: Sedan
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1,8 16v
Rok produkcji: 1998
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 2160
Skąd: okolice Debicy
Wysłany: 2015-12-28, 19:36   

Są czujniki dające odczyt za pomoca rezystancji i czy takie sztukowane i lutowane przedłużki nie wpłyną na ich prace to raz. Dwa że kompa masz w komorze wiec to bedzie cała motanina kabli do przerobienia, trzy że elektryka w 1.6 jest jednak wadliwa a przerwy w obwodzie w podłużnicy nie bardzo odnajdziesz. Cztery oczywiście nie życzę ci tego ale przy wiekszości dzwonów tych małych i dużych podłużnica sie wygina, a wiązka w niej.
Pelnego clean look -a bedzie ciężko osiągnąć bo pełno wężyków podciśnienia itp. Schowasz kable to to bedzie bruździć. Moim zdaniem odnowione plastiki, jakeś oploty żeby nadać koloru przyniesie lepszy efekt niż połowiczny clean look.
_________________

 
 
Kazekk  



Model: Inny
Silnik: Benzyna+Gaz
Pojemność: 1745
Rok produkcji: 1999
Pomógł: 10 razy
Wiek: 20
Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 383
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-12-28, 22:28   

No właśnie tak dzisiaj patrząc na to nie wygląda to źle tak jak jest, jedynie wiek nie służy oryginalnej izolacji wiec prawdopodobnie wpadnie tylko peszel plecionka i ładnie to poukładam i poczyszczę.
_________________
Było :
-Punto 1 1.1 55KM
-Marea Sedan 1.6 16v 103KM
-VW Polo 6N1 1.4 60KM
-PUNTO HGT 1.8 HGT 130KM

Co teraz???
 
 
Łosiu  


Model: Weekend
Silnik: Diesel
Pojemność: 1910
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 153
Skąd: Brovary
Wysłany: 2016-01-07, 14:26   

Znam przypadek gdzie gość przedłużył kable i auto zaczęło świrować. Powód? CAN.. Osobiście ja wolę mieć pod maską czysto i schludnie. Czysty silnik, zero wycieków i żadnego plastikowego dziadostwa na silniku. Mam tak już ogarnięte i powiem Wam panowie że całkiem ładnie wygląda czysty TD od góry ;) fajny patent z tym peszlem, kiedyś chętnie go odgapię jak ogarnę reszte. Dużo dają te plastikowe osłony na podłużnicy, nieciekawie wyglądają kable lecące po niej tak luzem, nawet gdyby były w peszlu.
 
 
Benedykt  


Model: Weekend
Silnik: Diesel
Pojemność: 1.9 JTD 105KM
Rok produkcji: 11/2000
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 425
Skąd: Alwernia
Wysłany: 2016-01-16, 17:11   

Kazekk napisał/a:
Chciałbym, żeby to wyglądało jak najbliżej tego



osobiście to bym w tym aucie na ostatnim zdjęciu tak przez środek pierd...ął szlaczek - wtedy by dopiero wszystko pasowało i było za***iście :lol: We wsi wszystkie siksy by szczały w majty jakby się machę uchyliło... :lol:
_________________
Kilka zdań o sobie:
Jestem masonem, genetycznym odpadem - produktem najgorszego sortu.Nie zrodzony lecz stworzony z in vitro. Od 13 grudnia 2015 roku czyli 34 rocznicy nieinternowania prezesa 1000 lecia jestem nawet komunistą i złodziejem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Programy

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 12