Strona Główna

 Home    FAQ    Mapa Google    Szukaj    Użytkownicy    Grupy
 Statystyki    Rejestracja    Zaloguj    Album    Chat    Download  

Poprzedni temat «» Następny temat
jak zdjąć blokadę z obrotomierza!!!
Autor Wiadomość
andrew84  
maryśka to fajne autko

Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1.6 16v
Rok produkcji: 1999
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 111
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-05-23, 21:03   jak zdjąć blokadę z obrotomierza!!!

witam mareo klubowiczów!orientujecie się jak zdjąć blokadę na obrotomierzu w maryśce 1.6 16v z plastikowym kolektorem-no wiecie chodzi żeby jeszcze coś z niej wycisnąć!
 
     
Madaw  


Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1.2 16v 80 KM
Rok produkcji: 2004
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 461
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-05-23, 21:07   

To raczej problem komputera silnika a nie obrotomierza.
_________________
Jest: Palio Weekend II 1.2 16v
Była Marea Weekend JTD 105 KM CF2 -
 
     
Qciej  

Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 8776678
Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 1875
Skąd: 768678df
Wysłany: 2010-05-23, 21:07   

Blokada jest niezbędna do prawidłowej pracy motoru. Czemu chcesz ją zdjąć :?: Brakuje ci mocy :?: Ja mam 1.6 na plastiku i zapierdziela ostro :P 2200 km zrobiłem z reichu z lawetąi Mary cisnęła :P

Jak brakuje ci kopyta to przeswapuj silnik i zrób tutka na naszym forum : ;)

My Klubowicze służymy pomocą :roll:
 
     
andrew84  
maryśka to fajne autko

Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1.6 16v
Rok produkcji: 1999
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 111
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-05-23, 21:27   jak zdjąć blokadę z obrotomierza!!!

kolego a co to jest ten swap i jak się tym zająć
 
     
Madaw  


Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1.2 16v 80 KM
Rok produkcji: 2004
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 461
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-05-23, 21:31   

swap to zamiana silnika który posiadasz w Marei na inny silnik często mocniejszy. Np. Kupujesz motor 2.0 wsadzasz do Maryśki i cieszysz się mocą :P
_________________
Jest: Palio Weekend II 1.2 16v
Była Marea Weekend JTD 105 KM CF2 -
 
     
ginxFTB  
Lord Of The Ring's


Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1,6 16V 110,5 KM 135Nm
Rok produkcji: 2000
Pomógł: 7 razy
Wiek: 28
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 609
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2010-05-24, 00:15   

lub bardziej radykalnie dajesz 2,0 20V Turbo i masz 225 KM w serii:)
_________________
www.fiat.bydgoszcz.pl
www.wloskie.org
Fix It Again Tomorow
 
 
     
andrew84  
maryśka to fajne autko

Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1.6 16v
Rok produkcji: 1999
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 111
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-05-24, 16:23   jak zdjąć blokadę z obrotomierza!!!

kolego a u ciebie w opisie autka widzę że napisałeś 10,5 kuca-jak to osiągnąłeś
 
     
Waciak  
MacGyver


Model: Weekend
Silnik: Benzyna+Gaz
Pojemność: 1.6 16vT
Rok produkcji: 1997
Pomógł: 45 razy
Wiek: 16
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 4264
Skąd: Miechów
Wysłany: 2010-05-24, 16:33   

ginxFTB, ma pełną serię (oprócz wtrysków od Brava) ja tez a mam 111.8 KM mam nawet gdzieś ten cały wyciag ...
_________________

 
 
     
ginxFTB  
Lord Of The Ring's


Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1,6 16V 110,5 KM 135Nm
Rok produkcji: 2000
Pomógł: 7 razy
Wiek: 28
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 609
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2010-05-24, 19:49   

no do tego strumienica wydechu i stozek pod maska z dolotem z nierdzewki
a niedlugo strumienica dolotu od weglarskiego ( no moze po wakacjach :) )
a 110,5 bylo z sama struma bez stozka
_________________
www.fiat.bydgoszcz.pl
www.wloskie.org
Fix It Again Tomorow
 
 
     
andrew84  
maryśka to fajne autko

Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1.6 16v
Rok produkcji: 1999
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 111
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-05-24, 22:13   jak zdjąć blokadę z obrotomierza!!!

stożek już mam!kupiłem tańszy bo na kN nie miałem kasy ale mimo to zauważyłem że się bardziej dotleniła i prawie na 4 tyś. obr. chodzi jak camaro:)myślałem o strumienicy ale mam kata jeszcze dobrego bo byłem na analizatorze no i zapach spalin znacznie jest zwiększony! kolego a jaką strumienice zakładałeś-kupowałeś jakąś drogą w sklepie tuningowym czy u tłumikarza jaką ci zalecił!a jak tam ze spalaniem bo ktoś kiedyś pisał ze przez strumienice może nastąpić nie dogrzanie sondy lambda gdyż za szybko wędrują spaliny-ja miałem ją w Ibizie i nic nie zauważyłem ale maryśki są bardziej skomplikowane!a co z tymi wtryskami od brava?
 
     
ginxFTB  
Lord Of The Ring's


Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1,6 16V 110,5 KM 135Nm
Rok produkcji: 2000
Pomógł: 7 razy
Wiek: 28
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 609
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2010-05-24, 22:58   

wtryski od brava maja 4 otwory( przedliftowe BB) tylko kozt ok 200 zl moze przerazac -cena za sztuke - niestety ale czasem na allegro trafi sie ze za 200 kupisz 4
strumienice mam SUZUKI kupilem w okazyjnej cenie i zamontowalem bo akurat padla mi pucha katalizatora
spalanie wzroslo bo zaczalem jezdzic szybciej jak jezdze spokojnie ( emeryt ride) to robie w trasie 1000 km na zbiorniku wiec jest zajedobrze
_________________
www.fiat.bydgoszcz.pl
www.wloskie.org
Fix It Again Tomorow
 
 
     
andrew84  
maryśka to fajne autko

Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1.6 16v
Rok produkcji: 1999
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 111
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-05-30, 22:43   jak zdjąć blokadę z obrotomierza!!!

kolego a orientujesz się czy twoja strumienica jest w środku tak jakby gwintowana czy jest normalna rurka przelotka bo jeden gościu pisał że jak miał strumienice w środku gwintowaną to zbyt szybko spaliny dryfowały i następowało niedogrzanie sondy lambda-ale po kilku przemyśleniach stwierdziłem że jak ma przejechane 190 tyś to nic dziwnego że następowało nie dogrzanie gdyż sonda wolno pracowała a prawidłowo sondę powinno się wymieniać co 100 tyś(taki szczegół)!a po wymianie kata na strumienice poczułeś różnicę bo ja może też wymienię kata ale mam go dobrego to tylko względy takie żeby wiesz te kilka kucy dodać!u ciebie tylko stożek i strumienica przyczyniły się do tych 110,5 kuca
 
     
ginxFTB  
Lord Of The Ring's


Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1,6 16V 110,5 KM 135Nm
Rok produkcji: 2000
Pomógł: 7 razy
Wiek: 28
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 609
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2010-05-30, 22:48   

nie moja struma nie ma gwintu w srodku mie spotkalem sie z taka jeszcze
natomiast cale mody masz dokladnie w poscie powyzej opisane




po samej strumie nie poczulem szalonej roznicy troszke lepiej sie zaczal w gornym zakresie silnik wkrecac i to wszystko no i troche dzwiek sie zmienil :P
_________________
www.fiat.bydgoszcz.pl
www.wloskie.org
Fix It Again Tomorow
 
 
     
andrew84  
maryśka to fajne autko

Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1.6 16v
Rok produkcji: 1999
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 111
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-06-02, 17:09   

kolego mam do ciebie taką prośbę!zrobił byś może fotki tego dolotu z nierdzewki do filtra stożkowego i napisał z czego to wykonałeś bo chodzi o to że ja mam też stożek tylko jako dolot wykorzystałem węże z dolotu starego filtra a wiadomo w rurce z nierdzewki to już powietrze nie ma żadnych oporów!pozdrawiam
 
     
ginxFTB  
Lord Of The Ring's


Model: Weekend
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1,6 16V 110,5 KM 135Nm
Rok produkcji: 2000
Pomógł: 7 razy
Wiek: 28
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 609
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2010-06-05, 19:54   

http://mareaclubpolska.pl/viewtopic.php?t=350 w tym temacie widac co nieco
_________________
www.fiat.bydgoszcz.pl
www.wloskie.org
Fix It Again Tomorow
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Programy

Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 10